راهنمای خرید تشک خوب و مناسب برای تجربه خوابی آرام

همه ما نیازمند خواب خوب هستیم تا سالم بمانیم.به عبارتی خواب خوب و سلامتی با هم رابطه مستقیمی دارند و لازمه ی خواب باکیفیت ، تشک مناسب و راحت است.اما آیا همه شما تشک خواب ایده آل دارید یا خیر؟معمولا تشک خواب پس از مدتی استفاده فرسوده می شود و باید جایگزین شود.درست است که تمیز کردن و یا شسشتوی تشک خواب و دیگر اقدامات مراقبتی باعث افزایش عمر آن می شود ، اما به هر حال فرسودگی اجتناب ناپذیر است.

هنگام خرید تشک، یافتن اندازه دقیق آن همیشه خوب است، اما خرید تشک در اندازه بزرگتر یا کوچکتر از نیاز، درست نیست.اما در دنیایی با تنوع زیاد تشک، چگونه میتوانید مورد مناسب خود را انتخاب کنید؟این مقاله راهنمای شما برای خرید تشک ایده آلی که به دنبال آن هستید، می باشد.

اندازه تشک

  • تشک در اندازه استاندارد

آنها برای اتاق کودک یا اتاق مهمان ترجیح داده می شوند.تشک باریک است و به راحتی می توان آن را در فضای کوچکی قرار داد.آنها به دلیل اندازه کوچک،در اتاق خواب های کوچک قرار می گیرند.آنها در اشکال مختلف در دسترس هستند و کم هزینه ترین میباشند و عیب شان این است که به عنوان یک اندازه استاندارد، برای بزرگسالان کوچک هستند.

راهنمای خرید تشک

  • تشک سایز کامل(دونفره)

این تشک ها بزرگتر هستند، اما اگر فضای بیشتری می خواهید، تشک کوئین برای شما ایده آل تر است.تشک های کامل را می توان در یک اتاق کوچک قرار داد و برای افرادی که قد آنها کمتر از 5/5 اینچ است، مناسب است.

  • تشک سایز کوئین

اینها بزرگتر از تشک های کامل هستند.این بعد اضافی می تواند یک خواب خوب در شب را ارائه دهد.این تشک فضای کافی را به برای دو بزرگسال فراهم کرده و خواب راحت را ایجاد می کند.

  • تشک سایز کینگ

یک تشک کینگ استاندارد می تواند محدودیت تشک های دو نفره و کوئین را که ممکن است یک زوج با آنها روبرو شوند، را از بین ببرد.حتی در هنگام خرید با انتخاب های متنوعی مواجه می شوید.این برای همه زوج‌ها مناسب است، اما تشک کینگ به دلیل اندازه آن به راحتی قابل جابجایی نیست.آنها همچنین گرانتر از تشک دو نفره یا یک تشک کوئین هستند.

  • اندازه های سفارشی

علاوه بر اندازه‌های استاندارد، ممکن است با توجه به نیاز خود یک اندازه سفارشی دریافت کنید.پیدا کردن یک تشک سفارشی ممکن است عالی به نظر برسد، اما شاید تختی مناسب برای آن نداشته باشید.

قبل از خرید تشک، معیارهای خود و اینکه چرا به تشک نیاز دارید را اولویت بندی کنید و مطمئن شوید که در ابعاد اتاق و تخت خود دقیق هستید و قبل از سرمایه گذاری در تشک، هدف خود از خرید را مشخص کنید.

چه نوع تشکی نیاز دارم

چه نوع تشکی نیاز دارم

در حالت ایده آل، تشک شما باید 6 اینچ بلندتر از قد فردی باشد که روی آن می خوابد.برای زوج ها باید فضای کافی وجود داشته باشد تا آنها آرامش داشته باشند و احساس راحتی کنند.شما مجبور نیستید بر سر یک منطقه دعوا کنید و یا با احساس خفگی بخوابید.باید فضای اضافی وجود داشته باشد تا هر یک از شما بتوانید براحتی بچرخید و بخوابید!

ممکن است مجبور شوید هر از گاهی تشک را جابجا کنید.بنابراین، باید هنگام خرید به این جنبه توجه داشته باشید که بتوانید تشک را براحتی جابجا کنید.بعلاوه اندازه تشک باید به گونه ای باشد تا پس از قرار دادن آن در اتاق، فضای کافی برای مبلمان دیگر باقی بماند.قبل از خرید، آنچه را که نیاز دارید مشخص کنید، لیستی از نیازهای خود تهیه کنید و ابعاد تشک را درک کنید.

این مقاله توسط قالیشویی صفاهان ارائه شده است.اگر در رابطه با موضوع این مقاله ، تمیز کردن تشک خواب و تعرفه های خدمات ما سؤالاتی دارید ، حتما آنها را با در میان بگذارید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *