شستشوی پتو و روفرشی اصفهان

شستشو پتو و روفرشی در قالیشویی صفاهان فقط و فقط به صورت تک به تک انجام میشود به این صورت که پتو و روفرشی و ملحفه هر قدر هم که تعدادشان بالا باشد و یا متعلق به یک مشتری و یک خانواده باشد بازهم به صورت تکی شسته میشوند که این امر باعث رعایت کامل بهداشت و کیفیت بسیار بالا میشود.
در مرحله اول پتو یا روفرشی یا ملحفه به صورت جداگانه در مخزن مواد مخصوص حدود یک ساعت میماند (این امر از ایجاد الکتریسیته بعد از خشک شدن جلوگیری میکند) و بعد از آن در دستگاه پتو شور که مخصوص یک پتو یا یک روفرشی یا یک ملحفه میباشد قرار میگیرد و بعد از اضافه کردن مواد شستشو به آن حدود 10 الی 15دقیقه بعد کاملا تمیز شده و در آبگیرهای مخصوص آبگیری شده و درلوله های مخصوص آویز میشوند و بعد از خشک شدن کامل بسته بندی میشوند.

فصل تغییر می کند و ما شروع به گشت و گذار در کمد لباس های خود می کنیم! با فرا رسیدن فصل زمستان ، زمان آن فرا رسیده است که نه تنها کت و چکمه های خود را از گنجه بیرون بیاورید ، بلکه باید پتوهای خود را نیز از کمد خارج کنید. به هر حال ، آنها برای ما ضروری هستند تا با سردترین شب ها روبرو شویم و آرام بخوابیم ، به شرطی که به درستی تمیز شوند.

شست و  شوی پتو

برای اطمینان از شستشوی خوب باید به برخی مراقبت های اساسی توجه کرد. روتختی ها و پتوها باید به طور متوسط ​​شش ماه شستشو شوند. حتی اگر کثیف به نظر نرسند ، نگهداری طولانی مدت آنها می تواند منجر به ایجاد بوی بد شود.  بنابراین ، به عنوان یک قاعده کلی ، همیشه پتوهای خود را قبل از گذاشتن آنها در هر تغییر فصل بشویید. برای حفظ شستشو ،  آن ها را در بسته های مناسب بسته بندی کنید. پلاستیک های بسته توصیه نمی شود ، زیرا هوای محبوس شده در این ماده نیز از تکثیر باکتری ها جلوگیری می کند.

نکات شستشوی پتو

پتو را مطابق با پارچه جدا کنید: به طور کلی ، ماشین لباسشویی معمولی در هر شستشو بیش از یک پتو را پشتیبانی نمی کند. اما اگر دستگاه از آن پشتیبانی می کند ، نکته طلایی اینجاست: قطعات را با توجه به پارچه جدا کنید. پنبه با پنبه ، مصنوعی با مصنوعی و غیره… به این ترتیب ، شما تضمین می کنید که اصطکاک بین قطعات در حین شستشو به آنها آسیب نمی رساند.

سعی نکنید دستگاه را بیش از حد بار پر کنید زیرا گویی برای پتو کوچک است ، تجهیزات به درستی کار نمی کنند. علاوه بر این ، به احتمال زیاد پارچه به دلیل اصطکاک با سبد لباسشویی فرسوده می شود.

شستشوی پتو اصفهان

ما ملافه های  شما را مرتب می شویم . در عین حال ، این اقلام نیز نیاز به مراقبت دارند ، زیرا گرد و غبار ، عرق و ذرات پوست را در خود جمع می کنند. افرادی که به خوردن در رختخواب عادت دارند ، اغلب چای ، قهوه و سایر نوشیدنی ها را می ریزند.  بهتر است پتو را هر 3-4 ماه یکبار تمیز کنید.

ویژگی های شستشوی پتو

بسیاری از پتوهای مدرن به خوبی قابل شستشو در ماشین لباسشویی هستند. اما برخی از انواع محصولات را فقط می توان به صورت خشک تمیز کرد.