شستشوی فرش دستباف اصفهان

شستشوی فرشهای دستبافت نسبت به قالی های ماشینی متفاوت است چرا که در فرشهای دستی بنا به نوع پشم و کرک و نخ. فرش میبایستی به مواد شستشو آغشته شود برای مثال در فرش های تمام نخ ابریشم نیاز به ضد عفونی کننده قوی نمیباشد
چون در صورت استفاده رنگ فرش را حالت سوخته میکند ولی این امر درمورد فرشهای پشمی کاملا برعکس عمل میکند و یا در فرشهای کرک وپشم حتما میبایستی از مواد تثبیت کننده استفاده شود و یا در فرشهای نخ ابریشم حتما میبایستی از مواد تگزاپون جهت نرمی نخ استفاده کرد ولی در فرش های پشم وکرک نیاز نیست.به صورت کلی فرشهای دستبافت به علت تنوع بالا درنوع آن باید بعد از کارشناسی نوع فرش، شسته شود و نیاز به تخصص دارد که قالیشویی صفاهان کلیه ی خدمات شستشوی فرش دستبافت را با ضمانت انجام میدهد:

در مرحله ی اول در صورت نیاز فرشها خاک گیری میشوند که در این مرحله نیز کارشناسان ما تشخیص لازم میدهند در مرحله ی بعد فرشها در سالن شستشو پهن شده و با توجه به نوع نخ با مواد آغشته میشوند (توضیحا اینکه فرشهای دستبافت فقط به صورت سنتی شسته میشوند) و با دستگاه های دستی که باکمک نیروی انسانی جابه جا میشوند وبیل های مخصوص عملیات شستشو صورت میگیرد و در مرحله ی آخر در صورت تشخیص مواد تثبیت کننده نیز اضافه میشود و بعد از فرشها در آبگیرهای لوله ای آبگیری میشوند و در فضای باز زیر نور خورشید(مستقیم یا غیر مستقیم بنا به تشخیص) کاملا خشک میشوند.

با وجود همه زیبایی و راحتی که فرش به محیط می رسانند ، گرد و غبار زیادی را جمع می کنند. به عنوان مثال ، برای کسانی که آلرژی تنفسی دارند ، این می تواند یک کابوس باشد. به همین دلیل تمیز نگه داشتن فرش ها بسیار مهم است و این را می توان به روش های مختلف انجام داد.  بنابراین ، برای چنین محصولاتی پیشنهاد ما شستشوی فرش با دست است. با کمک محصولات تخصصی ، می توانیم سطح pH ایده آل را ایجاد کنیم ، که باعث ایجاد تغییر در ساختار الگو نخواهد شد. شرایط اجرا و قیمت بر اساس اندازه فرش و شدت آلودگی محاسبه می شود.

چگونه می توان شستشوی فرش ها را با مجموعه سفارش داد؟

خشکشویی و شستشوی فرش ها با تجهیزات مدرن و مواد شوینده مخصوص انجام می شود ، قیمت بستگی به اندازه فرش و مواد دارد. می توانید برای شستشوی فرش با یکی از شماره تلفن های مشخص شده در وب سایت ما سفارش دهید.  فرش یکی از مهمترین عناصر در یک خانه و حتی در دکوراسیون آن است. قدم گذاشتن روی فرش ها لذت بخش است و قدم زدن در خانه را بسیار لذت بخش تر می کند.