شستشوی مبل و موکت چگونه است

شستشوی مبل و موکت چگونه است ؟

مقدمه

مبل همیشه مکان مورد علاقه همه افراد است و وقتی می گوییم همه، منظور همه ماست، بزرگسالان، کودکان، پدربزرگ و مادربزرگ و البته حیوانات خانگی! این مکان برای چرت زدن، پرش، بازی و خوردن میان وعده مناسب است. به همین دلیل مبل شما به سرعت کثیف می شود، لذا راه های بسیار ساده ای وجود دارد که باعث می شود مبل شما به خوبی نو به نظر برسد. در اینجا به منظور آشنایی بیشتر با شستشوی مبل و موکت چگونه است لازم است ادامه مطلب را بررسی کنید تا بتوانید اطلاعات بیشتری در این حوزه کسب کنید.

نحوه تمیز کردن مبل پارچه ای و شستشوی موکت در منزل اصفهان:

  • مبل پارچه ای یا موکت خود را برای نظافت آماده کنید
  • آن را با جوش شیرین تمیز کنید
  • لکه های سرسخت را از بین ببرید

مبل پارچه ای خود را برای نظافت آماده کنید

برای آماده سازی موکت خود برای تمیز کردن، با جاروبرقی تمام سطح، شکاف ها و زیر بالشتک ها را شروع به تمیز کردن کنید. با استفاده از یک برس سفت لکه های قدیمی یا خاک را از بین ببرید. سپس دوباره آن قسمت را جاروبرقی بکشید. برخی از مبلمان پارچه ای دارای روکش های جدا شونده هستند که می توانید آنها را در ماشین لباسشویی قرار دهید. پارچه ها می توانند از طبیعی تا مصنوعی باشند.

الیاف طبیعی

معمولاً مبل ها کاملاً از الیاف طبیعی ساخته نمی شود، بیشتر آنها مخلوط هستند. آنها همچنین اغلب کمی گرانتر هستند و نیاز به کمی توجه ویژه دارند. برخی از منسوجات طبیعی محبوب عبارتند از:

  • کتان
  • پنبه
  • پشم

مصنوعی

قبل از اقدام به نظافت جهت شستشوی موکت در منزل اصفهان، باید بدانید که با چه نوع ماده ای سروکار دارید، زیرا برخی از مواد مصنوعی دستورالعمل های خاصی برای نظافت دارند. انواع منسوجات مصنوعی مبلمان شما را می توان از موارد زیر تهیه کرد:

  • پلی استر
  • مخملی
  • میکرو فیبر
  • ریون
  • سانبرلا

نحوه تمیز کردن روکش مبل با جوش شیرین

سطح مبل را با کمی جوش شیرین بپوشانید و اجازه دهید حدود نیم ساعت بماند. در مصرف جوش شیرین زیاده روی نکنید. پس از آن، با استفاده از برس قلمو آن را با جاروبرقی جدا کنید. چیزی که برای شما باقی می ماند یک کاناپه خوشبو و تمیز است. هر زمان که احساس کردید نیاز دارید که مبلمان روکش دار خود را تازه کنید، این کار را تکرار کنید. و اگر می خواهید یک تمیز کردن عمیق انجام دهید، فقط جوش شیرین را برای پاکسازی و تمیز کردن مبل خود استفاده کنید. اگر مبل شما تمیز نشد، می توانید به مبل شویی اصفهان جهت شستشوی مبل خود مراجعه کنید.

لکه های سرسخت را از بین ببرید و مبل خود را تمیز کنید

ممکن است پس از تمام کارهایی که به تازگی انجام داده اید، چند لکه مداوم برای شما روی مبل یا موکت باقی بماند. پارچه ها به ویژه پارچه های طبیعی، به راحتی مستعد لکه گیری هستند، بنابراین بهترین کار مراجعه به مبل شویی اصفهان است. در حقیقت هر چه زمان بیشتر می گذرد، خلاص شدن از لکه ها سخت تر می شود و از آنجایی که همه حوادث ناگهانی اتفاق می افتد، لذا باید محصولات تمیز کننده خود را به درستی انتخاب کنید. تمیز کردن عمیق مبل به تنهایی ممکن است کاری غیر ممکن به نظر برسد. در اینجا چند روش برای انجام این کار آمده است. یک گزینه دیگر این است که شما فقط با افراد متخصص در این حوزه تماس بگیرید تا مبلمان، اثاثه یا لوازم داخلی شما را به طور حرفه ای تمیز کنند، در حالی که نشسته اید و استراحت می کنید. به این ترتیب شما مجبور نیستید تمام کارهای سخت را انجام دهید و هیچ فرصتی برای آسیب رساندن به مبلمان شما وجود ندارد.

شستشوی مبل و موکت چگونه است

نتیجه گیری

برای تمیز کردن سطوح بزرگتر مبلمان روکش دار و شست وشوی موکت در منزل ممکن است به چیز دیگری نیاز داشته باشید. در یک بطری اسپری کاملاً تمیز یک فنجان آب گرم، نصف فنجان سرکه سفید و 1 قاشق غذاخوری صابون ظرف را مخلوط کنید. آن را ببندید و خوب تکان دهید. سطح کاناپه را از فاصله 30 سانتی متری اسپری کنید، سپس با یک پارچه تمیز آن را پاک کنید تا مطمئن شوید هیچگونه باقی مانده اضافی از محلول روی مبلمان وجود ندارد. بگذارید در هوا خشک شود. پس از خشک شدن، بوی سرکه برطرف می شود و فقط یک کاناپه تمیز و تازه شده باقی می ماند. این روش بیشتر برای منسوجات مصنوعی مناسب است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *